De evenementen commissie organiseert evenementen voor leden waarbij gezelligheid en sfeer voorop staat.
Jaarlijks terugkerende evenementen zijn: Openingstoernooi, Midzomernachttoernooi, Thuisblijverstoernooi, Afsluitingstoernooi.
Wil je zelf nog een leuk evenement organiseren of heb je leuke ideeën neem dan contact op met:
[email protected] of [email protected]
Ook zijn wij nog op zoek naar een evenementencoördinator / Evenementencommissie
Taakomschrijving:
Plaats in de organisatie:
Het organiseren met een aantal vrijwilligers van bijvoorbeeld de volgende evenementen: Openingstoernooi, Midzomernachttoernooi, Thuisblijverstoernooi, Afsluitingstoernooi en eventueel het 2e kerstdagtoernooi.
Taakomschrijving:
Het organiseren van evenementen voor leden waarbij gezelligheid en sfeer voorop staan.
Dit start met een bijeenkomst van de commissie voor het bedenken van thema’s en andere creatieve mogelijkheden voor een toernooi of activiteit, het bepalen van de voorzieningen en de verdeling van de taken welke nodig zijn voor succesvolle toernooien en activiteiten.
De taken betreffen o.a. besprekingen en reservering van de banen, keuken enz....
Organisatie op de dag zelf: wedstrijdindeling, incasseren financiën, prijsuitreiking, het controleren van het georganiseerde geheel.
Het bijhouden van de verstrekte geldmiddelen en diverse betalingen door de penningmeester.
Samenstelling:
De evenementencommissie bestaat uit minimaal vier leden.
Budget en middelen:
Kosten catering. Kosten van de prijzen. Kosten overige attributen
Tijdsbeslag:
Zes à zeven maal per jaar een bespreking en per evenement ongeveer 2 tot 4 uur voor de organisatie.
Tijdens het evenement tijdelijke beschikbaarheid voor ontvangst, begeleiding en prijsuitreiking.
Communicatie:
De Manager. De penningmeester van het bestuur. Eventueel een andere commissie.