Veelgestelde vragen

1. Wanneer krijg ik mijn KNLTB pas?
Vanaf 1-1-2024 geeft de KNTLB geen pasjes meer uit. Deze kun je nu vinden in de Clubapp.

2. Hoe moet ik een bardienst inplannen?
Leden hebben de mogelijkheid om naast ingepland te worden voor diensten door de vereniging ook zichzelf in te plannen voor de diensten.
Dit kan op verschillende manieren.

ClubApp: Als je bent ingelogd in de ClubApp kun je via Club > Dienstenplanner zowel de open als de toegewezen diensten van jouw vereniging inzien.
Door op een open dienst te klikken, krijg je de mogelijkheid om jezelf in te plannen voor de dienst.

Clubsite: Via de mijn omgeving op de website is het ook mogelijk om je in te schrijven voor een dienst. Nadat je bent ingelogd, kun je via  'Mijn Club' naar de Dienstenplanning gaan.
Naast jouw eigen toegewezen diensten kan je ook onderscheid maken tussen de open of alle diensten.
Als je achter een open dienst op het kalender icoon klikt, kan je jezelf inplannen voor die dienst.
Als je achter een toegewezen dienst op het informatie icoon klikt, zie je welk lid er aan de desbetreffende dienst is gekoppeld.

Mijn.knltb.club: Er is nog een derde mogelijkheid om leden zich te laten inschrijven voor diensten. Dit kunnen zij doen via mijn.knltb.club.
Zij kunnen de vereniging hier opzoeken en inloggen in de omgeving.
Eenmaal ingelogd krijg je een overzicht van het aantal punten wat zij dit seizoen dienen te halen en al hebben gehaal.
Achter een open dienst kunnen de leden via de 'Detail' knop zichzelf inplannen voor de dienst.

3. Ik ben verhinderd op mijn geplande bardienst?
Wanneer je onverhoopt verhinderd bent voor een ingeplande dienst, dan is het de bedoeling dat je eerst zelf iemand zoekt om mee te ruilen. Bijvoorbeeld uit je netwerk of via de barplanning of het barteam.

Eenmaal ingepland en niet op komen dagen: € 60,- boete en opnieuw inplannen.
De boete hiervoor zal in het vervolg automatisch geïncasseerd worden.

4. Krijg ik uitleg wanneer ik mijn 1e bardienst draai?
Dat kan zeker. Mail even naar [email protected]

5. Hoe kan ik een geplande bardienst wijzigen?
Dit is enkel twee weken voor de geplande bardienst mogelijk.
Plan een nieuwe dienst in en stuur dan een mail naar [email protected] met de nieuwe datum van je bardienst en welke bardienst verwijderd mag worden.

6. Heb je het nummer van iemand van het barteam?
Wanneer je inlogt op de website van www.bastionbaselaar.nl.
In het menu info/bardiensten/barteam kiest.
Je dient wel eerst ingelogd te zijn anders komt het barteam niet tevoorschijn.

7. Kan ik even iets opwarmen in de keuken?
Dat kan, gebruik hiervoor de magnetron in de keuken.
Meld je even bij de bar en meld even dat je gebruik van de magnetron gaat maken.

8. Wanneer mag ik gratis gebruik maken van de indoorbanen?
Wanneer de buitenbanen in de maanden april, mei, juni, juli en augustus niet bespeelbaar zijn of er veel banen in gebruik zijn voor een evenement.
Dan mag je als lid gratis naar binnen, je kunt een binnenbaan afhangen via het afhangsysteem.

9. Wanneer zijn de buitenbanen onbespeelbaar?
Bij regen wanneer de baan begint te glinsteren of als er al plassen op staan.
Bij plassen de banen niet gaan vegen. De plassen moet uit zichzelf opdrogen.
In de winter bij opdooi. Dit gebeurt wanneer in de nacht het onder 0 graden is en overdag boven de 0 graden is.
Wanneer er nachtvorst is geweest en overdag is de temperatuur boven het vriespunt, dan mag die dag NIET op de gravelbanen worden getennist.

Wanneer er nachtvorst is geweest en overdag blijft de temperatuur onder het vriespunt, dan mag er WEL op de gravelbanen worden getennist. 

Er zal een aanduiding bij de banen staan die dit bevestigd. Gelieve dit in acht te nemen om beschadiging en daarmee kosten te voorkomen.

 

 

 

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 73 642 3740

Adres

Meester Vriensstraat 1
5246 JS Rosmalen

KVK-nummer

40215310